Korterihalduri valimine: ABC

Korterihaldur on ühenduslüli üürikinnisvara omaniku ja üürniku vahel. Kinnisvarahalduri poole saab üürnik igal ajal oma muredega pöörduda. Üürikinnisvara haldur tegeleb korteri üleandmise ja vastuvõtmisega, remonttööde korraldamisega ning näitude haldamisega. Samuti kindlustab ta korteri parimas korras säilimise, üürimaksete õigeaegse laekumise ja teavitab vajadusel üürnikku üüritõusust. Üürikorteri haldusteenuse kasutamine tagab minimaalsed vakantsusperioodid, õnneliku üürniku ja rahuloleva korteriomaniku.

 

Korterihalduri teenuse valivad kliendid, kellel on mitu kinnisvaraobjekti, kes viibivad ise välismaal või kes eelistavad oma aega isikliku kinnisvara haldamise asemel oma tööle, perele või hobidele kulutada.

 

Aga kuidas õige kinnisvarahaldur välja selgitada?

 

Sobivaima kinnisvarahalduri aitab selgeks teha nendele kolmele küsimusele vastamine.

 

Mida korterihalduse hind sisaldab?

Kõigepealt tee erinevaid pakkumisi võrreldes selgeks, kas kinnisvarahalduse hind sisaldab kõike seda, mida sul üürikorteri haldamisel vaja võib minna. Üldjuhul peaks haldusteenus sisaldama kõike, mida omanik muidu ise teeks.

Üürikinnisvarahalduse hind sisaldab tavaliselt kõigi üürikorteri igapäevarõõmude ja -muredega tegelemist, mille hulka kuuluvad:

  • näitude haldamine,
  • üürimaksete kogumine,
  • väiksemate remont- ja parandustööde korraldamine,
  • korteri vastuvõtmine ja üleandmine üürnike vahetumisel.

Lisaks sellele sisaldab üürikorteri haldusteenuse hind ka üürnikuga suhtlemist ja tema jaoks olemas olemist. Meie pakume oma kinnisvarahalduse klientidele koos korterihaldusega soovi korral ka üürigarantiid.

 

Milline on klientide tagasiside ja soovitused?

Enne ühe või teise kinnisvarahaldaja kasuks otsustamist tutvu teiste klientide tagasiside ja soovitustega. Loomulikult on igal kodulehel avaldatud positiivne tagasiside teenuspakkuja kohta, aga analüüsi, mida seal kiidetakse. Kui tunned end positiivse tagasiside andnud klientides ära ja otsid kinnisvarahaldajas just seda, mida teised kiidavad, siis tõenäoliselt oled sobivaima korterihaldaja leidnud.

 

Milline on klienditeenindus?

Võta kinnisvarahalduri puhul klienditeenindustaset igal juhul arvesse. Valid kinnisvarahalduri loodetavasti aastateks ja puutud temaga tihti kokku. Kui kirjadele vastatakse kiiresti, saad telefoni teel asjad aetud ja iga kokkupuude halduriga on meeldiv, oled tõenäoliselt sobiva korterihalduri leidnud.

 

Meie kinnisvarahalduse teenuse kohta saad pikemalt lugeda siit. Lisaküsimuste või erisoovidega korterihalduri teenusega seoses pöördu palun otse meie korterihalduri poole: haldur@myhome.ee.

Artikli kirjutas

Gerdi Anupõld