Merlin Lessel

Kinnisvaramaakler

+372 5556 3979
merlin@myhome.ee




    Merlin Lessel

    Merlin on üks meie särasilmsetest maakleritest, kellest kohe pakatab mõnusat positiivset energiat ja siirust! Kinnisvaraga hakkas Merlin tegelema aastal 2006, kui alustas maakleri õpinguid Haabersti Kinnisvarakoolis. Sellest ajast saadik on ta teinud seda tööd nii hobina kui ka teise töö kõrvalt. Lisaks tööalasele kinnisvara üürimise ja müümise kogemusele kuulab Merlin aktiivselt erinevaid koolitusi ning on tegelenud ka lühiajalise üürikinnisvaraga nii Airbnb kui ka Booking platvormidel.

    Suurimaks tööalaseks saavutuseks loeb Merlin seda kui kliendid teda teistele edasi soovitavad. Sellega sarnaselt peab ta oma suurimaks eduks just klientide rahulolu ja nende tänusõnu. Kolleegina on Merlin empaatiline, kohusetundlik, sõbralik ning kiire loomuga. Tema adaptiivne olemus võimaldab tal suhestuda teiste inimestega vastavalt olukorrale ning mõista olukordi erinevate nurkade alt.

    Oluliste tegevuste alla loetleb Merlin eneseargenut, enda ja pere hoidmist, reisimist ning looduses viibimist. Väga olulised on tema jaoks inimsuhted, ausus, avatus, siirus ja muidugi hea huumorimeel. Oma töö juures väärtustab Merlin just arengu- ja inimsuhete loomise võimalust, kuid ka töö iseloomu paindlikkust ja liikuvust.

    Energiat ammutab Merlin oma suurest kirest – reisimisest. Kindlasti ei saa mainimata jätta ka inspireerivaid vestlusi, rabades matkamist, tantsimist ja trenni. Väga oluline osa on ka perel ja sõpradel, kellega koos saavad kõik rõõmud võimendatud ning mured peegeldatud ja positiivses võtmes jagatud. Lähedastega koos olemist hindab Merlin väga kõrgelt ning on ühtlasi siiralt tänulik, et tema elus on olemas kõik, mida õnneks vaja!

    Kliendid on Merlini kirjeldanud järgnevalt:

    ”Kõik sujus suurepäraselt!” – Raul

    ”The politeness in responses and the agents were always on time for our meetings.” – Bright

    ”Suurepärane maakler, parim kogemus siiani. Pole vaja muuta midagi, mis on täiuslik.” – Kristofer

    ”Good communication and gentle agents. Also very little bureaucracy and fast service.” – Jair